نوشته شده توسط : اریا

جدیدترین اسمس های کنایه ای و تیکه دار ناب

اسمس کنایه ای فوق العاده

به بعضی ها باید گفت :

دوست عزیز ، باطری موبایل من ماندگاریش بیشتر از Relationship توئه ...

.

.

پیامک کنایه ای دور زدن

چه بسا افرادی که حتی رانندگی بلد نیستند ولی به چه زیبایی "دور" زدن را بلدند !

.

.

اس آدم بی ارزش

مخاطب شعرهای من معشوقی است که هنوز به دنیا نیامده نه تویی که مدتهاست از دنیای من رفته ای ...

.

.

دوبیتی کنایه ای

دل صد چاک ما را تیغ ترحم بدرید
دل ما را به همان قیمت ارزان بخرید
دل من گرچه شکسته ، گوهری ناب شده
عشق در قلب تو آن تحفه ی نایاب شده

.

.

مسیج بی ارزش

خودم را گذاشتم جای تو ، دیدم کسی نیست جای من ...
.
.

اسمس آدم ضالم

نیازی به انتقام نیست فقط منتظر بمان ...
آن ها که آزارت می دهند سرانجام به خود آسیب می زنند و اگر بخت مدد کند خداوند اجازه می دهد تماشاگرشان باشی ...
.
.
یادت باشه :
بعضی از آدمها ارزش خاطره شدن هم ندارند ...
.
.

اونی که الان مال شماست ... هلاک ما بود ...
در حد ما نبود ، پاسش دادیم به شما ؛ مبارکتون باشه !
.
.

اسمس نامردی و بی معرفتی

من خودم را به تو تقدیم کردم و تو مرا به هیچ فروختی ...
چه معامله ی پایاپایی ...
.
.

جمله کنایه ای آدم های نمک نشناس

بعضیا کاری باهات میکنن که یادآوری تمام لطف هایی که در حقشون کردی ...


به شدت از خودت متنفرت میکنن !






:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 فروردين 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: